Logo of restaurant IL MICHELANGELO IL MICHELANGELO
11:30h-14:15h & 17:45h-22:30h

Avis Clients 197 total

Très bonne adresse, une superbe carte variée en fonction des saisons, un personnel top, serviable, souriant et agréable..une terrasse..que demander de plus
27.06.2026 09:00
Sehr leckeres Essen, ich bevorzuge die Pasta als die Pizza. Aber auch Fisch und Fleisch waren immer sehr gut gelungen. Wir wohnen in der Gegend und essen regelmässig dort.

Der Service könnte etwas herzlicher sein, aber sonst ist alles in Ordnung.

Wir kommen gerne hier her.
25.06.2026 16:00
Caro
22.06.2026 18:36
Miska Cvicelova
Bestellung ass nie ukomm. Beim Uruff hunn si gesot dat e Problem mam Tablett wua.
22.06.2026 13:36
Meldan Klica
19.06.2026 20:35
anne-marie hanff
Bestellen och regelmeisseg do, me meng lescht 2 Commanden waren falsch: Nuddelen mat der falscher Zoos, Plat mat der falscher Bailag.
13.06.2026 13:30
Oliveira Dos Santos Catia
Mir bestellen zimlech oft do, mee meng lescht Bestellung war leider net esou gutt. D’Pizza war knetscheg, an den Deeg war déck. De Fleesch war verbrannt an dréchen, et huet esouguer ausgesinn, wéi wann et einfach nach eemol erwiermt gi wier. Dat eenzegt Positivt war de Liferant, deen immens sympathesch war.
05.06.2026 19:58
Weis Andree
Tip top pünktlech geliwert, an e ganz feinen Chauffeur.
02.06.2026 22:10
Tatiana Piliszko
Personnel très sympathique 😊. Les plats sont très bons, rien à redire. Les commandes par online une superbe idée 👍🏻, merci !
25.05.2026 14:03
OR
Ëmmer nees top 👍
23.05.2026 20:39
Isabelle Petges
Dommage pas toujours préparer de la même facon
20.05.2026 18:12
C’est délicieux, parfait!!
19.05.2026 23:00
Claude Reder
relativ puenktlech, frendlechen Livreur, gudd Qualaiteit
18.05.2026 18:05
Julie Deister
14.05.2026 21:09
Eliana CARNEIRO
Très bien! Cuisine et service parfait! 👌
09.05.2026 21:39
S.
Ech muss soen desskeier wuaren d Pizzaen net sou gudd, se waren relativ dreschen. An d Tortellini Creme jambon wuaren total versalzt. Eigentlech hun mir emmer gär do bestallt mee desskeier wuar et wiecklech net gudd
08.05.2026 07:01
Martin Jäger
Pizza sehr empfehlenswert. Service ist schnelll, freundlich und zuverlässig!
04.05.2026 11:44
Pedro Rodrigues
La livraison parfaite à l’heure comme indiqué sur l’application, et le manger etait encore chaud et délicieux
04.05.2026 05:38
Dan
Top!
03.05.2026 13:41
Kim
Très bonne pizzas et pasta. au top
28.04.2026 18:40

Rédiger un avis

Veuillez vous connecter pour laisser un avis.